8 תשובות
דווקא אני יותר אוהב את בית ספר אז היה די כיף.
אהבתי את העובדה שאני חוזר לבית ספר, אבל נזכרתי שצריך לקום מוקדם בבוקר...
עוד לא חזרתי אז בינתיים מעולה
שואל השאלה:
^ בהצלחה!
^ בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
למה אף אחד.ת לא כתב שום דבר על הסרטון??
למה אף אחד.ת לא כתב שום דבר על הסרטון??
אנונימי
אה סרטון יפה 4 נפצים
לא חזרתי. פשוט חסר טעם לחזור.
עוד לא חזרתע
באותו הנושא: