11 תשובות
ממש יפה בעיניי :)
אהבתי:)))))
אנונימית
יש לך קול ממש ממש יפה ואתה מנגן מדהים
אני פשוט חושבת שהבחירה של השיר פחות טובה, יש שירים שתוכל לעשות ויצא לך נדיר
וורי נייס ,מסכימה עם מרינט
שואל השאלה:
מוזמנים לבדוק את זה..שיר אחר שעשיתי.
ואגב ממש תודה(:
אנונימי
סך הכל אתה שר טוב מאוד,קצת פיתוח קול ואתה מושלם!!!
בהצלחה בהמשך:)
צריך עוד טיפה לעבוד על השירה אבל אתה מנגן נדיר!
בהצלחה.
אני באמצע לשמוע, קצת פיתוח קול ואתה שר טיל
איפה הקישור