23 תשובות
נועה ומרגי זה איכותי?
אנונימית
נועה ומרגי זה זבל
צר לי להגיד לך אבת רק בנותת12 שומעות נועה קירלואת הנשחק המילים הגרוע שלה
אנונימי
אולי היא תשפיע עלייך לטובה
שואל השאלה:
נועה זה החיים

מה זה תשפיע עליי לטובה למה מה שהיא שומעת זה יותר טוב
אנונימית
נועה ומרגי זה זבל טהור.
אנונימית
תשמעי מה שבא לך זה כל הקטע במוזיקה. זה עניין של טעם.
שואל השאלה:
לא, כי היא מיתנשאת עליי
אומרת לי כפולה זה לילדות
למה מי את שתגידי לי איזה סידרות לראות
אנונימי
מסכים עם האנונימית, נועה ומרגי זה זבל וזה כבר נהפך לקלישאה כל הקליפים האלו.

רוצה איכות? תשמעי אייל גולן או זוהר ארגוב
שירים יפים:
עינייך החומות
נולדת בשבילי
לוחמת
יש מזרחית ויש "פופ" זה לא אותו דבר אף אחד לא מגיע לטונים הגבוהים של אייל , וזה מה שעושה את המוזיקה שלו למיוחדת
נועה ומרגי זה ליטרלע מוזיקה שרק בני 10 שומעים, אם כבר היא תשפיע עלייך
שואל השאלה:
אני מאוכזבת ממכם כשות
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה תשפיע
אני המבוגר האחראי כאן
אם כבר אני צריכה לכפות עלייה לא לשמוע רייכל וכל הזבל הזה
אנונימי
איך רייכל זה זבל איך??
נועה קירל, עדי ביטי כול השיט הממוסחר זה זבל
תלמדו להעריך מוזיקה אמיתית אנשים!
ולנועה קירל אין כזה כישרון היא התפרסמה רק בגלל שהיא התחילה את זה מוקדם מאד יחסית שלא היו מתחרים ...
שואל השאלה:
אני אשכנע את אחותי שכל מה שהיא שומעת זה זבל
הסתומה הזאת לא תצא עליי יש גבול
וסתמי תפה למה עוד מילה על נועה את בקבר
אנונימי
אל תעשי את זה שואלת השאלה, נועה קירל היא זמרת ממש גרועה.
היא חיה בסרט, זה שיש לה כסף לא אומר שהיא מוכשרת חוץ מבשירה וגם בשירים שלה הכל נוראי.
אנונימית
תבדילו בין נועה למרגי, נועה לא זמרת, אבל מרגי כן יש לו קול יפה
איזו שטויות כולכם מדברים כאן, אני בת 22 ויכולה להעיד על זה שמלא אנשים בגילי ואפילו יותר שומעים את נועה, מוזיקה לא קשורה לגיל ..
זה קשור לטעם ..
באותה מידה יבוא לכם מישהו ששומע רק שירי ישראל וחושב שהמוזיקה המזרחית היא רק לערסים .. וזה באמת נכון?
ולגבי השאלה: אין לך מה לשכנע את אחותך במיוחד, כי אם תנסי היא סתם עוד יותר לא תרצה לשמוע את זה, תשמעי את המוזיקה שלך ויכול להיות שהיא תידבק בשיר וזה יכנס לה לראש מתי שהוא
קשה לי להאמין שטת האחות הגדולה כי התנגותך מתאימה לילדה בת 9 מקסימים
אנונימי
^אולי היא האחות הגדולה אבל היא בת 9 xd
מה רציני
שלא תשמע את זה חח
גם את לא, אני ממליצה שירים עם יותר משמעות כזה...
אבל מה שאת חןשבת
אממ
את בת 12 נכון?