5 תשובות
שמעתי על האתר
לא הזמנתי אבל הבגדים נראים סבבה כזה
אני קניתי בחנות עצמה הם באיכות טובה
שואל השאלה:
cracked cookie והמידות שם הם נורמליות כאילו לא כמו בעדיקה שסמול שלהם זה xxs ברגיל?
כן זה די טוב אבל אחרי שנה חלק מהבגדים שלי נהרסו במכונת כביסה
שואל השאלה:
פרפרית אהבה 69 מה זה נהרס ממש מתפרק או פשוט באיכות גרועה כמו בשיין?