11 תשובות
11 כזה
באהבה, ג'יג'י גוד סטאן.
באהבה, ג'יג'י גוד סטאן.
בכללי מגיל מוקדם ממש,10 או אפילו מוקדם יותר.
את התהליך עצמו מבחינה מדעית באזור גיל 12
את התהליך עצמו מבחינה מדעית באזור גיל 12
אנונימית
7 לפני שהייתי בת שמונה אז ידעתי איך ילדים באים לעולם
10
שואל השאלה:
זה גילאים דיי מוקדמים לא?
אני לדוגמא ידעתי רק בגיל 13
זה גילאים דיי מוקדמים לא?
אני לדוגמא ידעתי רק בגיל 13
אנונימית
הגיל שלי היה באמת מוקדם אבל לא ידעתי כול כך וזה היה בגלל הילדים מהבית ספר שהיו מדברים על זה כול הזמן
13 זה יחסית מאוחר אבל זה טוב
12 ככה
7-8 בערך לול
באותו הנושא: