3 תשובות
זה לא כמה הוא כותב, זה מתי הוא כותב.
אני יכול להיות באמצע משהו והוא ישלח לי אפילו 2 הודעות וזה ישגע אותי כל כך.
זה תלוי במצב הרוח שלי בדרך כלל
אני יכול להיות באמצע משהו והוא ישלח לי אפילו 2 הודעות וזה ישגע אותי כל כך.
זה תלוי במצב הרוח שלי בדרך כלל
תלוי עם כיף לך לדבר עם אותו בן אדם או שזה סתם שיחה שנגיד הוא מדבר רק על עצמו ומה שקורה לו אז כל שלוש שעות זה כבר חופר כזה איזה חמש פעמים ביום
אם השיחה לא זורמת, מספיק פעמיים ביום בשביל שזה ימאס.
באותו הנושא: