3 תשובות
שעה לפני.
הוא מתחיל אחריי חצי שעה אבל עדיף לתפוס אותו במיטבו.
הוא מתחיל אחריי חצי שעה אבל עדיף לתפוס אותו במיטבו.
לוקח חצי שעה אבל אני ממליצה לקחת קצת לפני
שואל השאלה:
הוא של 3 שעות והמבחן מתחיל לי ב10:10 אז אני מפחדת שהוא לא ימצה את עצמו בסוף
אם אקח שעה לפני
הוא של 3 שעות והמבחן מתחיל לי ב10:10 אז אני מפחדת שהוא לא ימצה את עצמו בסוף
אם אקח שעה לפני
אנונימית
באותו הנושא: