12 תשובות
"פלייליסט זה כמו ילד, מאוהב בשלך ומתעב אחרים"
אנונימי
שואל השאלה:
לול
נדירר
שאת מאוד אוהבת פינק פלויד חחח
מעבר לזה, אחלה פלייליסט
בטוחה ש90% מהשירים שם מפוזרים לי בפלייליסטים
שואל השאלה:
בעיקרון ההתחלה ממש הרבה פינק פלויד אסל אחרי זה זה מעורבב עם הביטלס נשקים וורדים וקווין נירוונה ועוד
פחות מתחברת
אנונימית
נחמדד רצחח :))
לא הטעם שלי
אעע שיש לך טעם מוזיקליי
שואל השאלה:
facts
שאת כזאת שונה ומיוחדת
אנונימית