6 תשובות
בשביל שיהיה לך מה לשאול
כי אין מה להגיד
כי אתם משעממים אותי
כי אני לא חושבת שכולם מי שמסביב צריך לשמוע כל שניה מה עובר לי במוח.....כמוך....
אני מדברת פשוט לא איתך