29 תשובות
צודק ממי אני גם לא אוהב כדורגל זה פשוט אנשים שרצחם אחרי כדור כמו כלבים
חחח חחח גם אותי זה לא מעניין, אבל יש אנשים שזה מה שמעניין אותם ואני חושב שלא צריך לרדת עליהם לגבי זה
שואל השאלה:
ממי ?
אנונימי
ממי = מאמי בקיצור
שואל השאלה:
זה מעניין רק את האיצקואים שתקועים עם בירה בקיוסק מתפללים שהם ניצחו בווינר
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה חושב שאי פעם נגעתי בפורטנייט ?
אנונימי
תתן לאנשים להנות, למה להתמרמר?
שואל השאלה:
בעיקר ללמוד ( משהו שיעזור לי בחיים ) לעסוק בכושר ( לא לרוץ כמו דבע אחרי כדור ) ואת שאר היום אני מבלה עם המשפחה
אנונימי
קצת מתנשא מצידך לא? חבורת טיפשים?
יש שחקני כדורגל עם ממוצע 99 בבגרות, דבר איתי שתגיע לממוצע כזה...
ולשאלתך גדלתי לתוך זה ולתוך האהבה לבית"ר, ברגע שמכירים את זה טוב את יותר נהנים מזה, לפי מה שרשמת רואים שאתה לא ממש מבין את המשחק...
חוץ מזה, מי אמר שאני חושב שזה מעניין אותך הקלאסיקו האמיתי?
שואל השאלה:
יש לי גם דקות מוקצבות בפלאפון ובמחשב כל יום
אנונימי
בדוק טרול, אף בן אדם עם קצת צניעות לא היה מדבר ככה.
תן לי לנחש, אתה בטח גם קורא לביביסטים "קופים חסרי השכלה"
שואל השאלה:
גדלת על לצעוק לערבים ביציע שישרף לכם הכפר ?
לא קצת רע לילד...
אנונימי
שואל השאלה:
ליכודניקים ? את הרגע הכללת אנשים בתור ביביסטים רק כי הם תומכי ליכוד
אנונימי
אתה פשוט סתרת את מה שאמרתי והכנסת משהו אחר לגמרי,
תגיד לי הכל באמת בסדר? מה אכפת לך מה אנשים אוהבים?
יואו אני לא נושמת זה עד כדי כך מזיז לך אז שאלת שאלה על זה יואו יואו אני לא נושמת אמאלה יואו יואו
שואל השאלה:
כן אני קורא לביבסטים טיפשים כי ההגדרה של ביביסט בחברה
הוא אדם שתומך ביבי בלי לחשוב על כלום וכי הוא טיפש וגם אם ביבי ירצח לו את הילד אז הוא יבחר ביבי
ליכודניקים זה משהו אחר
אנונימי
שואל השאלה:
סתם עניין אותי למה זה מעניין אנשים
אנונימי
מעניין אותי למה זה מעניין אותך
כל אחד והתחביבים שלו כפרה עליך מה אכפת לך לא הבנתי יואו
לא חושבת שזה מעניין אותך, אם אתה לא מתעניין אז אל. תעשה משהו שאתה אוהב אנערף, אבל אותנו זה מעניין מה אכפת לך כפרע
שואל השאלה:
יחמאר
זה מעניין אותי כי לפי ההיגיון שלי זה ממש מןזר להתעניין בכמה אנשים רצים אחרי כדור במשך שעה וחצי
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכפת לי
אנונימי
יואו יואו אבל אפשר להגיד את זה על כל דבר יואו תודה על הפרח אבל יואו
תנו לגלות לכם משהו, לא תמיד שרים בקהל שישרף לכם הכפר ומוחמד מת, וגם לא כל הקהל צועק שישרף לכם הכפר ומוחמד מת, (ביציע המערבי לא שרים כאלה שירים, ביציע המערבי נהנים מהמשחק ואוהדים את בית"ר, לא שונאים אף אחד שם (אולי רק את השופט)
זה שבתקשורת אוהבים להציג את זה שכל הקהל שר מוחמד מת, שישרף לכם הכפר וכו', לא הופך את זה לנכון...
"ותתעלם מברווז הוא אוהד ביתר"
קודם כל זה לא ברווז, יש שם מלא תרשום את כולו, חוץ מזה זה שאני אוהד בית"ר לא הופך אותי לנחות ממך או משואל השאלה (תקן אותי אם אני טועה)
ולשואל השאלה אני אגיד שוב, יש שחקנים עם ממוצע בגרויות מעל 95, זה שהם אוהבים לשחק לכדורגל לא הופך אותם לטיפשים או לא משכילים
אם לא אכפת לך אז למה כתבת את השאלה?

וחוץ מזה, לפי ההיגיון שלי זה מוזר להתעניין בלימודים במשך שעה וחצי
שואל השאלה:
טוב אני צריך ללכת בכל מקרה תהנו עם הקלאסיקו שלכם
אנונימי
זה הדבר הטוב ביותר שיש
חחח ילד לך תשחק פורטנייט
זה כמו לומר בשבילכן שאיפור זה לא חשוב