18 תשובות
המפץ הגדול
כן
כן
מופע שנות השבעים
רעבים וסוחבות
-13 סיבות
-סוחבות
-סוחבות
קאגאגורוי וכל יום מחדש.
ממליצה על שתי הסדרות
ממליצה על שתי הסדרות
sherlock
ahs
rick and morty
ולא מזמן סיימתי modern family
ahs
rick and morty
ולא מזמן סיימתי modern family
יש את הסדרה "שעת נעילה" (היא בעברית)
היא ככ יפה!! אני יכולה לראות אותה שוב ושוב
ואני ממש ממצליצה עלייה
סיימתי אתמול את הסדרה
*זה על מלחמת שהייתה פעם*
היא ככ יפה!! אני יכולה לראות אותה שוב ושוב
ואני ממש ממצליצה עלייה
סיימתי אתמול את הסדרה
*זה על מלחמת שהייתה פעם*
שואל השאלה:
noa kiler
ahr זה אימה אמריקאית? איפה את רואה אני מחפשת את זה הרבה זמן
noa kiler
ahr זה אימה אמריקאית? איפה את רואה אני מחפשת את זה הרבה זמן
אנונימית
סדרות שראיתי בזמן האחרון
גמביט המלכה- סדרה ממש טובה
דברים מוזרים-כנל גם מעולה
שעת נעילה גמרתי גם ..סדרה ממש יפה
אני רואה גם חומריו האפלים ...אבל זה לא כזה מעניין...כאילו זה סדרה טובה אבל נמרחת
גמביט המלכה- סדרה ממש טובה
דברים מוזרים-כנל גם מעולה
שעת נעילה גמרתי גם ..סדרה ממש יפה
אני רואה גם חומריו האפלים ...אבל זה לא כזה מעניין...כאילו זה סדרה טובה אבל נמרחת
אני באמצע כמה....ממליצה על: חליפות.
אני רואה בעיקר, המפץ גדול, איך פגשתי את אימא, סקראבס, וסול איסטר וגם אכלימאי המתכת , סיימתי את האנטר האנטר אתמול.*אלכימאי המתכת
13 סיבות למה, אני ראיתי בכוונה בגלל שאני אוהבת את הסגנון וממליצה עליה בטירוף אבל זה לא מתאים לכל אחד
זאב צעיר, גוסיפ גירל, בנות גילמור, המורדים, חופים של סודות, צער גידול בנות
דאש ולילי סדרה חמודה ממש
כן זה אימה אמריקאית
אני רואה באפליקציה של סדרות
אבל יש לדעתי גם בטלגרם
אני רואה באפליקציה של סדרות
אבל יש לדעתי גם בטלגרם
זאב צעיר
רואה מלא סדרות במקביל אבל כרגע עושה ריוואצ לאמריקן הורור סטורי
אני אישית בזמן האחרון מכורה לבפנים
ראיתי אותה 3 פעמים ברצף
ראיתי אותה 3 פעמים ברצף