התחברות
הרשמה
למה לכל מקום שאני מגיעה אני לא מדברת?
אני לא מצליחה לפתוח את הפה
זה מרגיש כאילו אני לא מעניינת אף אחד
9 בדצמבר 2020, 20:37
דעות גולשים
ישראל
נסיעה
ביטחון עצמי
2 תשובות
מוזמנת לכתוב לי בפרטי:)
ג
גברת תפוח אדמה
אני בידיוק ככהה ואיי
אני פשוט לא מצליחה לתקשר עם אנשים
O
Out of my limit
באותו הנושא:
האם השאיפה למה שתרצו לעבוד בעתיד, מגיעה ממקום של כסף או עניין במקצוע?
אני 1.67 ומי שאני מדברת איתו 1.73 לאן אני מגיעה לו בערך?
זאת רק אני , שאני מגיעה לנתב"ג יש אווירה כיפית שונה אני ממש מכורה למקום הזה
אני צריכה לעשות לעצמי היקי במקום שאני לא מגיעה כשאני מתקפלת, איך לעשות את ההיקי אם אני לא מגיעה עם הפה?
אם אני מגיעה לצו ראשון בלי טפסים רפואיים ומסרבת להיבדק במקום, מה עלול לקרות?
אין לי חברים בשום מקום שאני מגיעה אליו ואני התייאשתי מלנסות .. אני רוצה חברים מהאינרטנט זה המקום היחידי שלא
לכל מקום שאני מגיעה אני נחשבת מצחיקה וצינית, ואני מתחילה קשר עם מישהו שאומר לי כל הזמן שאני לא מצחיקה.. זה מבאס אותי ממש
כמה יעלה לי לנסוע במונית למקום שאני מגיעה אליו ברגל תוך חצי שעה
תיאוריה - אני צריכה להודיע שאני מגיעה לעשות או שאני פשוט באה ומבקשת ויעשו לי במקום?
מישהו שאני מדברת איתו באינסטגרם כבר חודשיים פתאום הפתיע אותי במקום עבודה.
אם אני מגיעה ל 100 נקודות אמינות לפני שאני מגיעה ל 500 פרחים