6 תשובות
כי הם בטח נוחים יותר בשבילך
כנל אולי כי זה נוח גם אני לא מבינה את זה
אנונימית
וואיי אני גם ככה לא יודעת למה אהל לא רחב מידי
כן הם נוחים לך,ואת מרגישה בנוח איתם
כנלל
כי כשלובשים בגדים גדולים אי אפשר לראות כל כך את צורת הגוף כמו שרואים עם בגדים צמודים
באותו הנושא: