תשובה אחת
שואל השאלה:
בערך עד סוף חודש. את החומר שכתבתי. יש לי בערך שעתיים ללמוד כל יום וגם יש חופש עכשיו, על אילו סרטונים את/אתה ממליצ/ה? אם תשלח לי בוואצאפ/כל דרך אחרת סרטון על כל נושא אשלם לך 50 שקל. דיל?