7 תשובות
יש מצב לא בטוח...
שואל השאלה:
לחדד אני לא מתכוונת לחובשת שמתגייסת ליחידה קרבית ואז עושה קורס חובשים אלא מלכתחילה חובשת
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד לא בטוח שחיילים ימותו השאלה עד כמה יוצאים לדברים מסוכנים, מבצעים וכ''ו
אנונימית
^
אני מתה "מי שבמגב" מגב עושים רק שיטור ובטש. הם לא חוד אפילו.
אז כנראה שאת ממש ממש לא מבינה בזה.
טיקטוק?
את ממש אבל ממש חיה בסרט.
קודם כל, להיות במגב זה להיות שוטר. ואת לא יכולה להתווכח איתי על זה.
דבר שני, לא תמיד יש אקשן. בשום מקום.
דבר שלישי, יש מקומות מסווגים שעושים מלא מעבר למגב ושיטור.
תחיי בסרט קצת פחות.
מה קשור טיקטוק. הלוחמים שיש להם ויקטור לא יכולים לצלם את עצמם בזמן פעילות!