3 תשובות
בדייט ראשון אני משלם עליה ומאז שני שלישי והלאה חצי חצי
אנונימי
לא מפריע לי לשלם חצי חצי אני בהתחלה אשלם על עצמי ואם הוא מתעקש לשלם עליי אז אני אתן לו
אני אוהבת שכל אחד משלם על עצמו
אנונימית