4 תשובות
כי זה טעים
כניראה כי הם אוהבת לאכול ? לא כל מה שהם עושות זה בשביל בנים מה אתם חשים איך הולך השיר הזה של עדי ביטי
כי משעמם להן
אנונימי
לאדעת מה עם אחרות אני רק רוצה להראות לאנשים שאהבתי השנייה היא מזון ואין כמוהו.
באותו הנושא: