23 תשובות
לא בהתחלה כי אי אפדר לדעת לגבי תופעות לוואי ואני לא מסתכנת
אנונימית
לא
כן
עד שלא אומרים מה התופעות לוואי לא
כן
מישהי אני סמכתי עלייך ממש לא יםה
אני חושבת שאת הילדים מחסנים בסוף
שום סנקציה לא תשכנע אותי להתחסן
לא
לא, אין עדיין הוכחות שזה פועל ב100 אחוז, ואין מספיק מידע על תופעות לוואי
כן. אם אתה לא מתחסן אתה מסכן גם עצמך וגם אחרים
לא,לא על ההתחלה אני אחכה עד שהרוב יתחסנו ויראו שזה לא מזיק.
גם יש בתוך החיסונים ציפים כאלה וחומרים לא טובים אז לא בכללי לא לא ולא
אנונימית
אני אישית יחכה קצת ויראה אם יהיה תופעות לוואי, אם יעבור קצת זמן וזה באמת יהיה אמין אני יתחסן.
אנונימית
ממש לא
שיהיה אישור מארגון הבריאות העולמי לא רואה סיבה שלא
ממש לא. אני לא רוצה לקחת את הרעל של ביל גייטס (אחד מאילומינטי) שרוצה לדלל את אוכלוסיית העולם:

https://www.youtube.com/watch?v=ddy-ui2nbmi

וכן, וודאי שיש סימן לא לסמוך על ארגון הביראות העולמי, הרי הוא נשלט ע"י אותו ביל גייטס:

https://shofar.tv/videos/12226

https://shofar.tv/videos/12205
אנונימי
תכלס ילדים ובני נוער ממילא מתחסנים אחרונים אז אנחנו נספיק לראות את התופעות במידה ויהיו
אנונימית