4 תשובות
כן, אומנם חשוב לי שתהיה לי בת זוג שאוהבת את עצמה וזה אבל כמובן שכל דבר עד גבול מסוים.. ואם זה מגיע לנרקיסיזם אז זה חוצה את הגבול
חשוב שהיא תאהב את עצמה, אבל לא יותר מידי. זאת אומרת; לא להתלהב מעצמה יותר מידי ושלא תשים את עצמה מקדימה ושתחשוב שהיא מלכת העולם.
אני יודעת ששאלת בנים אבל חשוב להבהיר-
נרקיסיזם זה לאהוב את עצמך יתר על המידה, על גבול הלהתאהב בעצמך.
נרקיסיזם זה לאהוב את עצמך יתר על המידה, על גבול הלהתאהב בעצמך.
תלוי, גם לי יש אהבה עצמית אבל כל עוד זה לא מוגזם אני בעד שתאהב את עצמה
באותו הנושא: