5 תשובות
שואל השאלה:
חייבת להיות סיבה חחח
למה אתם עושים את זה חייב לדעת
אנונימי
יש אנשים שמעדיפים לא לשמוע דעות של אנשים ולא להתבאס סתם כי מישהו רשם משהו רע
אנונימי
שסבבה.
גם אני מבטל את התגובות ואין סיבה מיוחדת פשוט סתם
שואל השאלה:
אוקיי, מה דעתך?
אנונימי
כל אחד והדעה שלן