44 תשובות
עדיף שתספרי בעצמך
שואל השאלה:
מה הקשר קעקוע..
מה הקשר קעקוע..
אנונימית
איך חתול רחוב עשה לך קעקוע ביד
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה אבל
אני לא רוצה אבל
אנונימית
תספרי להם בעצמך
עדיף לך לספר לבד להם
ותזכרי שאני תמיד פה אם את רוצה לפרוק/לשתף/לדבר עם מישהו :)
ותזכרי שאני תמיד פה אם את רוצה לפרוק/לשתף/לדבר עם מישהו :)
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
תסתירי את הקעקוע
שואל השאלה:
זה לא קעקוע יואו תנסו להבין
זה לא קעקוע יואו תנסו להבין
אנונימית
את יכולה ללבוש ארוך כדי להסתיר את הקעקוע
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קעקוע אני חתכתי את עצמי..
זה לא קעקוע אני חתכתי את עצמי..
אנונימית
וואי איזה אנשים דפוקים
תראי תמיד עדיף שהם יהיו מודעים לדברים האלו ושידעו מה הסיבות שעשית את זה, דברים יכולים להיפטר אם מדברים עליהם
תראי תמיד עדיף שהם יהיו מודעים לדברים האלו ושידעו מה הסיבות שעשית את זה, דברים יכולים להיפטר אם מדברים עליהם
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
התגובות באתר הזה פשוט אכזבה
אני יודעת שזה לא הכי נשמע ככה אבל אולי עדיף שהיא תספר להורים, לפעמים קצת צריך עזרה וזה בסדר
מעבר לזה גם אם היא לא תספר, אני חושבת שכדאי לך להגיד להם שאת לא מרגישה הכי טוב ואת רוצה איש מקצוע כדי לדבר איתו על דברים שמפריעים לך
ותשתפי מישהו בכל מקרה, לבד קשה להתמודד עם דברים ולשמור את זה לעצמך לא יעשה טוב
אני יודעת שזה לא הכי נשמע ככה אבל אולי עדיף שהיא תספר להורים, לפעמים קצת צריך עזרה וזה בסדר
מעבר לזה גם אם היא לא תספר, אני חושבת שכדאי לך להגיד להם שאת לא מרגישה הכי טוב ואת רוצה איש מקצוע כדי לדבר איתו על דברים שמפריעים לך
ותשתפי מישהו בכל מקרה, לבד קשה להתמודד עם דברים ולשמור את זה לעצמך לא יעשה טוב
תגידי שזה לא קעקוע אמיתי ותורידי אותו בלייזר או משהו תבדקי בגוגל
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קעקוע..
זה לא קעקוע..
אנונימית
אני חושב שכדאי שתספרי בעצמך כמו שאמרו זה באמת לטובתך יהיה
שואל השאלה:
תודה❤:)
תודה❤:)
אנונימית
עדיף שתספרי להם
פגיעה עצמית זה לא הפיתרון
פגיעה עצמית זה לא הפיתרון
בבקשה תספרי למישהוא את עוד יכולה לצאת מזה אם את רוצה מישהוא לדבר איתו אני פה
אני עומדת לומר משהו ובמקום לשלול ישר את התגובה אני מבקשת ממך שתחשבי טוב טוב על מה שאני אומרת כי לפני שנתיים גם אני הייתי שם ואני גם סירבתי להקשיב לקול ההיגיון הזה אבל בבקשה .
אני חושבת שבתוכך עמוק עמוק את כן רוצה שמישהו ידע .
לחתוך זאת זעקה לעזרה כי הרי אם היית רוצה להתאבד היית עושה את זה ולא עוצרת רק בלחתוך .
עכשיו יש 2 אופציות שזה יכול להיות:
אם זה בשביל תשומת לב מחברים וכאלה פשוט תיהי גלויה איתה ותגידי לה שעשית את זה בשביל תשומת לב מחברים ושאת לא באמת התכוונת להתאבד או משהו וזה היה דפוק מצידך ואת לא תעשי יותר ואין שום סיבה לספר כי זה לא מדיכאון
ואם זה לא בשביל תשומת לב וזה כי את באמת מרגישה שאת צריכה עזרה אז אולי דווקא טוב שהיא תספר , אולי טיפה יצעקו עלייך אבל יקבעו לך פסיכולוג לעזרה ותאמיני לי שזה עדיף
אני חושבת שבתוכך עמוק עמוק את כן רוצה שמישהו ידע .
לחתוך זאת זעקה לעזרה כי הרי אם היית רוצה להתאבד היית עושה את זה ולא עוצרת רק בלחתוך .
עכשיו יש 2 אופציות שזה יכול להיות:
אם זה בשביל תשומת לב מחברים וכאלה פשוט תיהי גלויה איתה ותגידי לה שעשית את זה בשביל תשומת לב מחברים ושאת לא באמת התכוונת להתאבד או משהו וזה היה דפוק מצידך ואת לא תעשי יותר ואין שום סיבה לספר כי זה לא מדיכאון
ואם זה לא בשביל תשומת לב וזה כי את באמת מרגישה שאת צריכה עזרה אז אולי דווקא טוב שהיא תספר , אולי טיפה יצעקו עלייך אבל יקבעו לך פסיכולוג לעזרה ותאמיני לי שזה עדיף
תשתפי אותה בזה זה יגורם לא להתרכך ותגידי לה שאת רוצה לספר להם מתי שאת מרגישה מוכנה
תספרי להם בבקשה, ותבקשי עזרה מקצועית
מאז שאני התחלתי ללכת לפסיכולוג החיים שלי השתפרו
מאז שאני התחלתי ללכת לפסיכולוג החיים שלי השתפרו
לא הבנתי
את חתכת את עצמך בכוונה??
את חתכת את עצמך בכוונה??
אני חושבת שכדאי לך להגיד את האמת.. הם יכולים לעזור לך
ואשמח ממש שתשלחי לי הודעה בפרטי יש לי משהו להגיד לך :)
(מבטיחה לא לשפוט)
ואשמח ממש שתשלחי לי הודעה בפרטי יש לי משהו להגיד לך :)
(מבטיחה לא לשפוט)
^^מה לא הבנת?
היא עשתה קעקוע ביד
היא עשתה קעקוע ביד
אנונימית
היא אמרה שלא...
שואל השאלה:
תודה רבה זה ממש ריגש אותי❤❤
תודה רבה זה ממש ריגש אותי❤❤
אנונימית
די להגיד שזה קעקוע
תספרי להורים ותבקשי עזרה מקצועית, עדיף פי אלף שזה יגיע ממך ולא ממישהו אחר
אם את רוצה לדבר אני תמיד פה:)
תספרי להורים ותבקשי עזרה מקצועית, עדיף פי אלף שזה יגיע ממך ולא ממישהו אחר
אם את רוצה לדבר אני תמיד פה:)
בבקשה תקראי מה שרשמתי לך למעלה^
שואל השאלה:
אני ראיתי תודה❤
אני ראיתי תודה❤
אנונימית
אלה שאומרים קעקוע סתמו אתם לא מצחיקים
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם עזרתם לי מאד❤❤
תודה רבה לכולם עזרתם לי מאד❤❤
אנונימית
זה לא קעקוע היא חותכת את עצמה... תלבשי ארוך ותגידי לאחותך שזה היה מתיחה שלא עבדה לך וזה היה סתם טוש, תפסיקי עם הדבר הזה!!! תלבשי ארוך עד שזה יחלים.
אני סיפרתי להורים שלי, עם כל הכאב בדבר.
הם עזרו לי.
אל תנסי להסתיר את זה, זה יפגע רק בך. זה כלכך קשה לעבור את זה לבד
אני פה אם את צריכה❤
הם עזרו לי.
אל תנסי להסתיר את זה, זה יפגע רק בך. זה כלכך קשה לעבור את זה לבד
אני פה אם את צריכה❤
כן או שתלבשי ארוך או מייקאפ
אנונימית
יש מלא דרכים להסתיר קעקוע
אנונימית
וואי סתמוו זה לא קעקוע!!!!!!!!!!
וואי....תקשיבי אני ממליצה לך לספר, זה יעזור לך...אבל למה את חותכת את עצמך?
תחשבי, למה זה טוב? מה זה תורם לך?
תחשבי, למה זה טוב? מה זה תורם לך?
הגעתי מאוחר, שמעתי שמדברים על קעקועים או משהו?
אנונימי
תקשקשי על הקעקוע שלא יראו אותו
אנונימי
את יכולה בבקשה לשלוח לי הודעה בפרטי?
תספרי להם שיעזרו לך, זה נוראי
היי
תקשיבי אני יודעת שאת לא רוצה לספר להם, ותכלס אני מבינה אותך לא יכולה חדמיין את עצמי אומרת משהו כזה משמעותי ורציני להורים שלי (אני כמובן לא משווה)
אבל את חייבת לספר.
מיד אשלח לך גם הודעה בפרטי תרגישי בנוח לא לענות אם לא מעוניינת (תסנני, הכי בסדר:))
אשמח לדעת אץ הסיבה למה את עושה את זה,
אם ההורים שלך ידעו את הסיבה הם ידעו כיצד לגשת, ואיך לטפל
בדרך כלל מתחילים מפסיכולוג (בהתחשב במצב כמובן)
אני אשמח לתת גרסה יותר מפורטת ומדוייקת בפרטי,
שוב, את כמובן לא חייבת לענות.
❤
עריכה: בגלל שכתבת באנונימיות לא הצלחתי לשלוח הודעה.
אם תרצי את יכולה לשלוח לי הודעה ואענה מיד❤
תקשיבי אני יודעת שאת לא רוצה לספר להם, ותכלס אני מבינה אותך לא יכולה חדמיין את עצמי אומרת משהו כזה משמעותי ורציני להורים שלי (אני כמובן לא משווה)
אבל את חייבת לספר.
מיד אשלח לך גם הודעה בפרטי תרגישי בנוח לא לענות אם לא מעוניינת (תסנני, הכי בסדר:))
אשמח לדעת אץ הסיבה למה את עושה את זה,
אם ההורים שלך ידעו את הסיבה הם ידעו כיצד לגשת, ואיך לטפל
בדרך כלל מתחילים מפסיכולוג (בהתחשב במצב כמובן)
אני אשמח לתת גרסה יותר מפורטת ומדוייקת בפרטי,
שוב, את כמובן לא חייבת לענות.
❤
עריכה: בגלל שכתבת באנונימיות לא הצלחתי לשלוח הודעה.
אם תרצי את יכולה לשלוח לי הודעה ואענה מיד❤
באותו הנושא: