4 תשובות
לא בטוח כי מצד אחד תהיה חשיפה גדולה יותר לאפליקציה ואנשים למדו להסתדר איתה אז הם ימשיכו כנראה להזמין אבל במצד שני יכול להיות שכבר לא יהיה צורך כזה גדול למשלוחים כי אנחנו נלך לאכול במסעדה עצמה או שלא יהיה מתי להזמין
שואל השאלה:
בעיקרון אני מקווה שלא תגמר הקורונה חחח אני מרוויחה מזה ממש טוב ורק התחלתי לעבוד שם
בעיקרון אני מקווה שלא תגמר הקורונה חחח אני מרוויחה מזה ממש טוב ורק התחלתי לעבוד שם
גם בלי הקורונה יש להם עבודה אבל מן הסתם שעכשיו יותר
אולי פחות השתמשו אבל עדיין לאף אחד לא יהיה כוח לבשל וזה אז יזמינו
באותו הנושא: