4 תשובות
במקלט
תחגגו בבית ותזמינו אוכל שהיא אוהבת.
אני עשיתי בגני יהושוע, אפשר סתם גם בבית גדול כזה
גם לאחותי היה בת מצווה לפני חודש :)
אנחנו חגגנו בבית והזמנו את כל המשפחה שלא בקבוצת סיכון (דודים וכאלו) היא אמרה שהיה לה ממש כיף :))