11 תשובות
שזה ממש יפה לו
סליחה אבל פאקינג לא אכפת לי , אתם רוצים להפוך שמלה לנורמה? אז תפסיקו לדבר על זה כאילו זה משהו מדהים ומיוחד , אני אומרת את זה בתור אחת שאוהבת את הארי סטיילס ומאוד תומכת בזה שלבגדים אין מגדר , אני רואה את זה שהוא לבש שמלה בתור משהו מאוד נורמלי אז פשוט די
אנונימית
שמן הסתם הוא מושלם ! הוא ליטרלי מלך ולא מגיע לו כל הייט
פשוט מהמם עליו הוא נראה מדהים בשמלה הזאת ולדעתי לבגדים אין מגדר
דווקא נחמד
ככ מדהים
הארי סטיילס
שיעשה מה שעושה לו טוב
אני אוהב כשהוא שובר מוסכמות חברתיות
אז מושלם
שזה מדהים!! זה מראה עליו כל ככ הרבה, זה שהוא לובש מה שהוא אוהב ולא אכפת לו מה יגידו זה מדהים.