6 תשובות
אבל הוא בן אדם מדהים גם אם אנחנו לא מכירים אותו זה מה שהוא מעביר
אנונימית
בצדק בן אדם מדהים
אני אישית מאוד מתחברת לדעות שלו ולמה שהוא משדר
וחלק מהשירים שלו נחמדים
אבל בעיקר בגלל הדעות
וחלק מהשירים שלו נחמדים
אבל בעיקר בגלל הדעות
כי הוא בן אדם מדהים
כן הוא כבר קיים הרבה זמן מה פתאום כולם נזכרו להתעורר עלי
צודקת אין לי מושג על מה ההתלהבות
באותו הנושא: