התחברות הרשמה

איזה שלב בזוגיות אתם אוהבים את ההתחלה או שלב יותר מתקדם ולמה

12 בדצמבר 2020, 22:37
מערכת יחסיםהתאהבותהעדפות    
2 תשובות
שלב מתקדם
כי יותר רגילים לבן אדם
ויותר כזה פתוח איתו
H
Here4_u
הסוף
T
Tomi123
באותו הנושא:
בנים-איזה שמות אתם אוהבים שהבחורה קוראת לכם בזוגיות?
קרה לכם שהייתם בזוגיות עם מישהו / מישהי, והזוגיות הזאת גרמה לכם להבין שאתם אוהבים מישהו אחר ?
מה עוצר אתכם מלהיות בזוגיות עם מי שאתם אוהבים?
בנים איזה שמות חיבה או כינויים אתם אוהבים בזוגיות?
מה אתם אוהבים להיות בזוגיות שולטים או נשלטים?
בזוגיות אתם אוהבים לשלוט או להישלט?
איך אמרתם לבן אדם שאתם בזוגיות איתו (או אפילו לא) שאתם אוהבים אותו?
הייתם נשארים בזוגיות עם מישהו/י שאתם לא אוהבים אבל אוהב/ת אתכם?
הייתם פעם בזוגיות שאתם לא אוהבים את הצד השני?
מה אתם אוהבים בזוגיות? באהבה?
בנים- איזה שמות אתם אוהבים שבחורה קוראת לכם בזוגיות?