2 תשובות
זה לא קשור לקורונה בכלל.. כמו שprincess אמרה זה בגלל חילופי העונות..
אם יש לך תסמינים כמו נגיד חום וכאלה תעשי בדיקת קורונה ליתר ביטחון אבל אם רק נזלת אין שום סיבה שתעשי..
לא ממש לא

הצינון שלך הוא בגלל חילוף עונות
והחורף שהגיע
אין קשר לקורונה