10 תשובות
ac odyssey
ac 2
ac brotherhood
the sims 3
death note
אני ממש אוהבת את הסאונדטראקס של הסדרה שטח מת )blindspot)
שרק
ו-the umbrella academy
may i stand unshaken
זה כזה מרגיע אני לא יודע למה
the umbrella academy
portals מאנדגיים לאדע למה הוא ממש מרגש
כל פעם שאני צריכה סאונדטייק אני לוקחת מהפלייליסט הזה..
https://www.youtube.com/playlist?list=plf7a13c44809b5893
זה פשוט קטעים מעולים..
של האנטומיה של גריי
אנונימית
אין יותר מידי סאונדטראקים שאני אוהב אבל אני חושב שדום איטרנל זה אחלה
לא יודע אבל doom 2016/doom eternal אי שם למעלה