10 תשובות
ac odyssey
ac 2
ac brotherhood
the sims 3
death note
ac 2
ac brotherhood
the sims 3
death note
אני ממש אוהבת את הסאונדטראקס של הסדרה שטח מת )blindspot)
שרק
ו-the umbrella academy
ו-the umbrella academy
may i stand unshaken
זה כזה מרגיע אני לא יודע למה
זה כזה מרגיע אני לא יודע למה
the umbrella academy
portals מאנדגיים לאדע למה הוא ממש מרגש
כל פעם שאני צריכה סאונדטייק אני לוקחת מהפלייליסט הזה..
https://www.youtube.com/playlist?list=plf7a13c44809b5893
זה פשוט קטעים מעולים..
https://www.youtube.com/playlist?list=plf7a13c44809b5893
זה פשוט קטעים מעולים..
של האנטומיה של גריי
אנונימית
אין יותר מידי סאונדטראקים שאני אוהב אבל אני חושב שדום איטרנל זה אחלה
לא יודע אבל doom 2016/doom eternal אי שם למעלה