3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא ממש רוצה לעשות ספורט כשאני סוף סוף הולך, לא ממש אפשר לדבר וליהנות ביחד... :/
יש לך רעיון אחר?
אנונימי
עם הקורונה לא ניראלי שיש כזה הרבה אופציות.. אבל יש לי חברה שהולכת לרכוב על סוסים אז אולי זאת אטרקציה שמותרת
בהצלחה למצוא (:
אני לא יודעת אם זה פתוח אבל יש את החדר בריחה-מבוך כזה שיש לך חידות וכל פעם שאתה פותר את החידה אתה עובר לחדר אחר עד שאתה מפצח את הכל ויוצא מהמבוך (לא הייתי בזה אבל אמרו לי שזה כיף)
ויש גם קרייזי מרי-פשוט מבוך של פחד (יש בירושלים אבל תבדוק באינטרנט אולי גם תל אביב או משהו.)
בריכות בבתי מלון פתוחות ויש כאלה שהן גם מחוממות אתה יכול לשלם כסף על כניסה לבריכה שם.
לעשות פיקניק עם חברים בבית של מישהו
פיצה סרט