6 תשובות
כשאת מרגישה קשר עם מישהו חדש או שאת מרגישה שהגיע הזמן למשהו חדש הכל תלוי במה שאת מרגישה בפנים יכול להיות יום יומיים יכול להיות שנה
רק הלב שלך יודע
אם את מרגישה שאת מסוגלת להשאיר אותו מאחור אז את מוכנה
זה בסדר להיחלץ מזה או משהו כזה רק אל תשקעי בזה יותר מדי
זה בסדר להיחלץ מזה או משהו כזה רק אל תשקעי בזה יותר מדי
קודם כל מצטערת לשמוע בטח זה ממש קשה להיפרד ממישהו אחרי תקופה כלכך ארוכה, תני לעצמך זמן להבין מה קרה וכדאי להיות קצת לבד אחרי תקופה כלכך ארוכה של זוגיות, במקומך הייתי מנסה להנות קצת מהלבד וכשתחליטי שהספיק לך ושאת מרגישה שאת מוכנה אז לכי על זה
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
כן ולא
כן ולא
אנונימית
את מרגישה מוכנה? זה הכל בהרגשה שלך
באותו הנושא: