2 תשובות
וואי לי היו צריכים להתקשר בשתיים עשרה חיכיתי מאז עדיין לא התקשרו איכזבו אותי c:
כן גם אצלי זה ככה. בטח יעשו מחר פשוט
באותו הנושא: