4 תשובות
להשלים עם זה שזה היה ועבר..
אין מה לעשות, את לא יכולה למחוק משהו שקרה, אבל את כן יכולה לשנות את הגישה שלך כלפיו..
להיזכר שרק את חושבת על זה, תהיי בטוחה שאנשין אחרים שכחו מזה.
אפשר לדעת מה הפאדיחה?
תדעי שכנראה אחרים כבר שכחו מזה מזמן, לכולם קורות פדיחות הכל טוב
xm1
באותו הנושא: