14 תשובות
לא נראלי
מאיפה אתה מתחיל ללמוד חחח?
כאילו מאיזו נקודה בחומר
שואל השאלה:
מנקודה שאני יודע פרבולות, לא נגעתי בדיפרנציאלי בכלל.
אנונימי
אתה יכול ללמוד את זה
טוב אז אמ כן יהיה לך קשה זה המון חומר, במיוחד אם לומדים את זה לבד
אין לך מישהו שילמד אותך או משהו כזה?
שואל השאלה:
תוך נגיד בכללי 12-15 שעות של למידה + תרגול אני משלים? זה לא ממש מתקדם וזה באתר גול אני לומד
אנונימי
שואל השאלה:
אני לומד את זה מהאינטרנט כי אני רוצה לעלות יחידות ולא לימדו את זה עדיין אצלנו
אנונימי
שואל השאלה:
זה נגזרת משיק וזה
אנונימי
יש מצב תצליח יאללה מאמינה בך
אם בא לך עזרה בכללי אין לי בעיה
שואל השאלה:
איזו כיתה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
אה סליחה
אנונימי
אם בא לך שלח הודעה קיצר
כן יש מספיק ימי חופש בשביל שתספיקי ללמוד את החומר הזה