11 תשובות
אין אור
אנונימית
בתל אביב תמיד מתחיל להחשיך כבר ב-16:30
אצלי ממש חשוך. ונראלי בגלל שמתקרבים לחורף
שואל השאלה:
^ לאנונימית הראשונה
קמתי לפני שעתיים..
אנונימית
רוב היום היה חשוך בגלל מזג האוויר
שעון חורף הגיע הזמן להתרגל כבר
אנונימית
כל היום היה חשוך לפחות מהבית שלי בכלל לא ראיתי שמש אז הגיוני
לא כזה חשוך
כי קר, לא ראית שכל היום לא היה שמש?
אנונימית
לא כזה חשוך.. וזה השעות שמתחיל להחשיך
אצלי גם ממש חשוך מ4 כבר