8 תשובות
זה ממש לא נורא (:
כן זה נורמלי, את יכולה תמיד להיות בוגרת צריך לפעמים להשתחרר, (וזה בסדר)
אה פעם ב.
כי אחרת זה כבר היא מוזר.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגישה שאסור לי
אנונימית
כמובן שזה טבעי, ויש צורך כזה.
כשאת מרגישה שזה אסור לך- את בעצם מונעת מעצמך, משהו שאת צריכה.
המשהו הזה הוא איוורור.
להתאוור זהו צורך טבעי , שממלא פונקציה של שיחרור מעומס, התחדשות ורענון.
כשאת מונעת זאת ממך, את לא מאפשרת לעצמך להתחדש . ואז את נשחקת. כשאת נשחקת- זה גובה ממך מחיר.
מציעה לך לשנות גישה. לפרגן לעצמך הפסקה , לפרגן לעצמך להתחדש .
מגיע לך.
בהצלחה לך.
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
לגיטימי
זה כיף, מותר לך להנות מדי פעם וזה שאת בנאדם בוגר לא מבטל את זה...
זה בסדר גמור
כן, מה רע. תעשי מה שעושה לך טוב