6 תשובות
זה תלוי בבן אדם
זה באמת תלוי בהרבה דברים, אי אפשר לומר משהו כללי.
רמת הבגרות כן תלויה בניסיון אך הניסיון הוא לא בהכרח מספר שנים אלא מספר חוויות.
בעיקרון זה בא בעיקר מהחינוך של ההורים, כל אחד צריך ללמד את הילד שלו כבוד בסיסי ואיך להיות בן אדם טוב...
יכול להיות שזה גם בא מהבן אדם עצמו לפעמים.
ככה הבנאדם גדל...מתחנך....האופי והאישיות שלו...
כי זה תלוי בבן אדם ובאופי שלו
אופי,אישיות.