13 תשובות
לשים על קצה הלשון ולבלוע מים כרגיל.
שואל השאלה:
לא עובג לי עם מים זה ממש קשה ומפחיד להיחנק
תפוררי את זה שימי על כפית ושימי בכפית קצת מים ככה אני עושה
שואל השאלה:
רת הכדור שאני צריך לקחת אי אפשר לפורר
שים את זה בתוך סנדוויץ אז. בחיים לא ניסיתי וזה נשמע קשה יותר ממים אבל אנשים אומרים שזה עוזר. חוץ מזה, אתה לא יכול להחנק. אם אתה בולע את זה עם מים כמו שאתה בולע רגיל אתה לא תחנק כיוון שא) אתה בולע את זה למקום הנכון ב) הכדור בכוונה לא גדול מדי בשביל שתחנק. פשוט תנסה
פשוט לא לחשוב על הכדור, לשים בפה ולשתות מים רגיל. אל תחשוב שיש לך כדור בפה וגם אל תעצור את הבליעה
אל תפוררי כיוון שאם תפוררי לא תהיה קפסולה לכדור והוא לא ייספג במקומות שהוא צריך להספג.
שים את זה הכי עמוק שאתה יכול ופשוט תשתה רגיל כמה שניות.. לא מרגישים את זה ככה
נינה ^
עבדו עליי כל החיים האלה
כן, אל תפוררי.
תבדוק בהוראות יש מצב אתה יכול לכתוש את הכדור. אם אי אפשר תצטרך ללמוד לבלוע, ת
דאג שיהיה מישהו לידך
לחשוב שאין כלום בפה ולעבוד על עצמך ואתה לאט לאט תצליח