7 תשובות
חושבת שכן, זה לא פשוט לעשות את זה והייתי מעריכה את האומץ.
אף אחד לא מכריח אותי להשאר איתו בקשר או לאהוב אותו.
אף אחד לא מכריח אותי להשאר איתו בקשר או לאהוב אותו.
הייתי מסרבת, זה לא בשבילי
תלוי בהרבה
יאפ כיאלו רק עם אני מכירה אותו ...
אם הוא הטעם שלי ובגיל נורמלי אז כן
תלוי,לרוב מהרחוב לא יוצא יותר מדי.
כנראה שלא ,זה מה שקרה עד היום.
כנראה שלא ,זה מה שקרה עד היום.
באותו הנושא: