14 תשובות
אני דווקא לגמרי הייתי לוקחת את זה כמחמאה.
מדובר בבחורים בני 20-30, לא 40.
ואם הם חמודים אז בכלל זכית מה אני אגיד לך
מדובר בבחורים בני 20-30, לא 40.
ואם הם חמודים אז בכלל זכית מה אני אגיד לך
כי הם יודעים שבנות בגיל שלהם לרוב לא ירצו אותם, אז הם הולכים על מה שנשאר.
מסכים עם התשובה מעליי
מסכים עם התשובה מעליי
כי הדבר הכי טוב שהצליחו לעשות בחיים שלהם זה להיות נהגי אוטובוס לולל
^לזלזל במקצוע של אנשים זה לא מגניב תתבגרי.
פדופיל זאת מילה בעלת משמעות ענקית לא נעים להשתמש בזה ככה לא הייתי רוצה שיקראו לי פדופילית כי התחלתי עם מישהו
פדופיל זאת מילה בעלת משמעות ענקית לא נעים להשתמש בזה ככה לא הייתי רוצה שיקראו לי פדופילית כי התחלתי עם מישהו
אנונימית
אם היית בת 12 נגיד זה באמת היה מטריד אבל 16 חוקי
פשוט תתעלמי אין מה לעשות כל כך, עם כמה שזה מגעיל שגברים מבוגרים בני 30+ מתחילים עם קטינות
פשוט תתעלמי אין מה לעשות כל כך, עם כמה שזה מגעיל שגברים מבוגרים בני 30+ מתחילים עם קטינות
אנונימית
הם לא פדופילים, כי אתן לא מתחת לגיל 13.
בכל מקרה - למה? כי הם מוזרים, כנראה יודעים שנשים בגיל שלהם עם מחשבה צלולה וראש שפוי לא יקפצו על האופציה לצאת איתם, אז הם פונים לילדות קטנות.
הוא שהם כנראה לא מודעים לכך שאתן בנות 15-16 כי ליטרלי כל ילדה בגילך נראית בת 20.
בכל מקרה - למה? כי הם מוזרים, כנראה יודעים שנשים בגיל שלהם עם מחשבה צלולה וראש שפוי לא יקפצו על האופציה לצאת איתם, אז הם פונים לילדות קטנות.
הוא שהם כנראה לא מודעים לכך שאתן בנות 15-16 כי ליטרלי כל ילדה בגילך נראית בת 20.
בן זיני נתפס מחדש
פדופילים הם לא.
ודבר שני מלא בנות 16 ו17 נראות בכלל בנות 20+ אז אולי את נראת יותר מבוגרת מהגיל שלך והם רק בני 20-30 אז זה נורמלי שהם יתחילו עם מישהי שהם חושבים שהיא בת 20+
ודבר שני מלא בנות 16 ו17 נראות בכלל בנות 20+ אז אולי את נראת יותר מבוגרת מהגיל שלך והם רק בני 20-30 אז זה נורמלי שהם יתחילו עם מישהי שהם חושבים שהיא בת 20+
נכון אבל יש גם מבוגרים שמתחילים עם כאלה שרואים שהן תלמידות עם חולצות בית ספר ותיק והכל זה סתם מוזר^
אנונימית
את מכלילה של החיים אמלה
אנונימית
שמעי
בתור אחת שכל חייה על אוטובוסים
קרה יותר מדיי ודווקא אם זה בגבול הטעם הטוב זה מצחיק ואני צוחקת על זה כל הנסיעה
בתור אחת שכל חייה על אוטובוסים
קרה יותר מדיי ודווקא אם זה בגבול הטעם הטוב זה מצחיק ואני צוחקת על זה כל הנסיעה
בדרך כלל בנים שעושים את זה הם חסרי ביטחון אז הם הולכים לקל
יאללה קחי בקליל
גם אני חיכיתי היום איזה 3 שעות לאוטובוס
כל נהג שעבר שאל אם הוא יכול להזמין אותי לקפה והתחילו לדבר וזה
אחד גם הציע לי את הבן שלו
כל הנהגים כאלה
במיוחד הצעירים
קחי כמחמאה
אותי זה מצחיק בעיקר
גם אני חיכיתי היום איזה 3 שעות לאוטובוס
כל נהג שעבר שאל אם הוא יכול להזמין אותי לקפה והתחילו לדבר וזה
אחד גם הציע לי את הבן שלו
כל הנהגים כאלה
במיוחד הצעירים
קחי כמחמאה
אותי זה מצחיק בעיקר
כי הם גברים כפרע
זורמים ומתחילים כמו שצריך
לא כמו ביישנים חנונים
זורמים ומתחילים כמו שצריך
לא כמו ביישנים חנונים
אנונימי
באותו הנושא: