6 תשובות
תלוי איזה מורה כל אחד דופק מחיר אחר...
לי עולה לדעתי 500 לחודש
והמורה שלי הוא הסוס שבסוסים.
מורה מטורף מכל בחינה. הוא חלק מהלהקה bishop of hexen והוא בן אדם מאוד מאוד נחמד וסבלני.
מורה מטורף מכל בחינה. הוא חלק מהלהקה bishop of hexen והוא בן אדם מאוד מאוד נחמד וסבלני.
לי עולה 85
שואל השאלה:
זה לא יקר?
זה לא יקר?
לי עולה 130 למפגש של שעה
באותו הנושא: