4 תשובות
שואל השאלה:
באמת אתם לא חושבים שיהיה.. באסה.. אבל למה לא? אני חושבת שיהיה סאמר סקול אבל זה אולי יהיה בשלבים סיום של כל החיסונים.. לא יודעת אבל באלי!!!:/
באמת אתם לא חושבים שיהיה.. באסה.. אבל למה לא? אני חושבת שיהיה סאמר סקול אבל זה אולי יהיה בשלבים סיום של כל החיסונים.. לא יודעת אבל באלי!!!:/
אנונימית
חס וחסיסה
אני חושבת שכן
בגלל שיש כבר חיסונים ובמדינות מסוימות כבר מחסנים
בגלל שיש כבר חיסונים ובמדינות מסוימות כבר מחסנים
מקווה מאוד שלא גם הסיכויים נמוכים שזה יקרה.
באותו הנושא: