9 תשובות
לא
לא לול זה כולה אוכל
לא
סופגניות זה אגדי
סופגניות זה אגדי
לא סופגניות זה טעיםם
שואל השאלה:
גם אני
גם אני
אנונימי
לא..
סופגניות זה ממש טעים
סופגניות זה ממש טעים
אני אוכל גלידה בחורף
באותו הנושא: