7 תשובות
כל אחד יכול לאהוב משהו אחר..
אני מנסה להבין אם את מדברת לבנים או לבנות.
אבל בכללי זה תלוי בבן אדם
אבל בכללי זה תלוי בבן אדם
זה תלוי
שואל השאלה:
בעיקרון לבנים
בעיקרון לבנים
אנונימית
לדעתי יש בנים שכן אבל לא יותר ביישניות
יש הרבה בנים שמעדיפים בנות שקטות מאשר רועשות
.
באותו הנושא: