7 תשובות
כל אחד יכול לאהוב משהו אחר..
אני מנסה להבין אם את מדברת לבנים או לבנות.
אבל בכללי זה תלוי בבן אדם
זה תלוי
שואל השאלה:
בעיקרון לבנים
אנונימית
לדעתי יש בנים שכן אבל לא יותר ביישניות
יש הרבה בנים שמעדיפים בנות שקטות מאשר רועשות