6 תשובות
עצבים.
אני גרה פה ואומרים שזה לא נכון.
אני גרה פה ואומרים שזה לא נכון.
אני לא מבינה את זה... אנשים מחול (בברוקלין ועוד..) למשל אומרים "תעופו מפה לכו מפה לכו למדינה שלכם"אבל בעצם גם חלק אומרים שאין כזה ישראל... אז וואטדהפאק אתם רוצים ממנו? (לא שאכפת לי מהם חושבים עלינו או אומרים עלינו חחח זה פשוט הזוי) זה רק פריקה
אנונימית
עצבנית כי הפ בכלל לא יודעים את הסיפור האמיתי
עצבים, ללא ספק.
עצבים, כי הם בכלל לא יודעים מה באמת קורה פה
זה אנשים שלא מבינים כל כך את הרקע שמאחורי המצב, הם יודעים לומר רק פלסטין כי זה מה שמגניב עכשיו
באותו הנושא: