4 תשובות
אני אנסה רגע
אנונימית
אני אתן לך הסבר איך אם לא תציליחי אכתוב לך
בעיקרון כדי למצוא את:
נקודות e c את פשוט מציבה x=0 או y=0 בפונקציה (g(x
כדי למצוא את נקודות b a את עושה את אותו הדבר רק בפונקציה f(x
וכדי למצוא את d את פשוט משווה בין שתי פהונקציות
בעיקרון כדי למצוא את:
נקודות e c את פשוט מציבה x=0 או y=0 בפונקציה (g(x
כדי למצוא את נקודות b a את עושה את אותו הדבר רק בפונקציה f(x
וכדי למצוא את d את פשוט משווה בין שתי פהונקציות
שואל השאלה:
תודה עזרת לי מאוד!
תודה עזרת לי מאוד!
אנונימית
בכיף❤
באותו הנושא: