11 תשובות
אני איתך
חחח, באמת חייבים להמציא
מה זה לואע
יש היום הולוגרמות אז אני חושבת שהטכנולוגיה קיימת, רק חסר מישהו בשם לואיס שייצר לואי
את זה תשאלי מהנדסים...
אני כאן ויאלה בלאגן, לואי זה מכשיר קטן, כמו טלפון, שכשפותחים אותו הוא מקרין מסך על האוויר. זה מהסדרה החממה וזה בגודל של עיפרון בערך
צריך לעשות על זה מחאה, זה באמת לא בסדר.
כע אבל זה קשה לייצר כזה דבר...
ברור שזה קשה, אבל הטכנולוגיה קיימת אז אני מאמינה שזה אפשרי
מזה לואי??
כתבתי באחת התשובות שלי לשאלה הזאת, מוזמנת לקרוא