4 תשובות
ידוע כי אלכוהול סם מדכא ועושים מזה דברים חרא
וויד אתה סתם נח והכל טעים וטוב
וויד אתה סתם נח והכל טעים וטוב
ברור שסם יותר טוב אלא אם אתה אוכל שחורה
וויד יותר טוב כנראה, כן.
אבל בעיני שניהם מיותרים בתכלס... אבל בהצלחה עם לאסור סמים כאלו... זה לא יעבוד.
אבל בעיני שניהם מיותרים בתכלס... אבל בהצלחה עם לאסור סמים כאלו... זה לא יעבוד.
ברור אחיי
סטלה של וויד זה סטלה בריאה, שום נזק לגוף!סטלה של אלכוהול זה רעל לגוף והתמכרות פיזית ובנוסף סטלה פחות כיפית,
אז תעשו את השיקולים שלכם לפני שאתם בוחרים ממה להתמסטל ;)
סטלה של וויד זה סטלה בריאה, שום נזק לגוף!סטלה של אלכוהול זה רעל לגוף והתמכרות פיזית ובנוסף סטלה פחות כיפית,
אז תעשו את השיקולים שלכם לפני שאתם בוחרים ממה להתמסטל ;)
באותו הנושא: