4 תשובות
כן הכל בסדר, אל תדאג/י
כן בטח שזה בסדר. אבל אם את בלחץ את יכולה לשאול אותו בתור הבא
כן , זה קורה הרבה. הוא פשוט מחזיר קוביה חדשה
הוא הרופא
באותו הנושא: