3 תשובות
האמת שזה ממש נחמד לדבר עם אנשים אנונימיים
אנונימית
כל כך.
שואל השאלה:
^^ לא לדבר באנונימיות זה בסדר אבל עשו שם כזה פוסטים לשאלות באנונימיות שזה הקטע של סטיפס
^^ לא לדבר באנונימיות זה בסדר אבל עשו שם כזה פוסטים לשאלות באנונימיות שזה הקטע של סטיפס
באותו הנושא: