5 תשובות
להבין שזה לא באשמתך ולא יכלת לדעת
להאשים את הסינים
זה לא אשמתך, אלא אם היית בלי מסיכה ואז אתה צריך להרגיש רע?
לא יודע
לא יודע
שואל השאלה:
הייתי לרוב וגם הם והיינו בחוץ....פשוט אני מרגישה שאני דופקת אותן ממש
הייתי לרוב וגם הם והיינו בחוץ....פשוט אני מרגישה שאני דופקת אותן ממש
אנונימית
זה לא אשמתך עדיין אתה מנסה הכי הרבה לא להידבק
באותו הנושא: