5 תשובות
להבין שזה לא באשמתך ולא יכלת לדעת
להאשים את הסינים
זה לא אשמתך, אלא אם היית בלי מסיכה ואז אתה צריך להרגיש רע?
לא יודע
שואל השאלה:
הייתי לרוב וגם הם והיינו בחוץ....פשוט אני מרגישה שאני דופקת אותן ממש
אנונימית
זה לא אשמתך עדיין אתה מנסה הכי הרבה לא להידבק
באותו הנושא: